Menu
Informace o obchodě
Informace
Užitečné odkazy
OBCHODNÍ PODMÍNKY MODIVO.CZ INTERNETOVÝ OBCHOD
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Vítejte v modivo.cz Internetovém obchodě! Chceme, abyste si byli plně vědomi podmínek používání naší platformy, a proto jsme v následujících pravidlech této platformy poskytli některé důležité informace na www.modivo.cz internetový obchod.
1. Smluvní podmínky specifikují všechny důležité otázky související s používáním naší platformy. Tento dokument upravuje vaše a naše práva a povinnosti.
2. Vlastníkem Internetového obchodu je MODIVO.COM S.A. se sídlem v Zielona Góra, Nowy Kisielin – Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra, Polsko, jejíž spisy vede Okresní soud v Zielona Góra, 8. oddělení. hosp. KRS, pod číslem KRS 0000541722, DIČ 929-13-53-356, REGON 970569861, BDO 000031285 se základním kapitálem: 2 008 001,00 PLN, splaceno v plné výši; e-mailová adresa: info@modivo.cz. kontaktní telefon: (+420) 255 712 658 (poplatek jako za standardní hovor - dle ceníku příslušného operátora).
3. Veškerá oznámení, reklamy a ceníky týkající se produktů uvedených v internetovém obchodě nepředstavují návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ale jsou pouze výzvou k podání nabídky. Objednáním zboží navrhujete uzavřít kupní smlouvu, která nabude účinnosti až po potvrzení vaší objednávky. Objednáním zboží navrhujete uzavřít kupní smlouvu, která nabude účinnosti až po potvrzení vaší objednávky.
4. Rádi bychom vám připomněli, že používáním našeho internetového obchodu souhlasíte s tím, že si pečlivě přečtete a budete dodržovat naše podmínky. Díky tomu si u nás budete moci nakupování u nás užít naplno.
II. DEFINICE
Níže jsou uvedeny definice, které vám pomohou porozumět určitým pojmům použitým v těchto podmínkách:
a) Aplikace - software (mobilní aplikace) poskytovaný společností Modivo, určený k instalaci do mobilního zařízení zákazníka a umožňující zejména používání internetového obchodu bez nutnosti spuštění webového prohlížeče.
b) Zákaznický servis - Zákaznický servis prodávajícího, který poskytuje zákazníkům informace o aktivitách internetového obchodu, včetně informací o produktech, obchodě, pravidlech a aktuálních nabídkách, a to v pracovní dny v uvedených hodinách
pod odkazem "Kontakt" na telefonních číslech a e-mailových adresách uvedených v internetovém obchodě a na webových stránkách internetového obchodu v záložce "Kontakt". Zákazník hradí náklady na komunikaci spojenou s připojením k CSS dle standardní ceny připojení svého operátora.
c) Cena - výši hrubé odměny (včetně DPH) uvedené v českých korunách nebo jiné měně, která náleží nám nebo našemu Partnerovi (v závislosti na tom, kdo je stranou kupní smlouvy) za převod vlastnictví produktu na Vás v souladu sprodejní Smlouvou. Cena nezahrnuje náklady na doručení, pokud podmínky Akce nestanoví jinak.
d) DSA – Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2022/2065 ze dne 19. října 2022 o Aktu o digitálních službách a o změně směrnice 2000/31/ES (Zákon o digitálních službách) jako součást obsahu internetového obchodu zakázaného zákonem, zejména včetně obsahu, který porušuje autorská práva třetích osob nebo jejich osobnostní práva.
e) Zákazník – Vy, uživatel internetového obchodu.
f) Podnikatelský zákazník – m se rozumíte i Vy, pokud užíváte internetový obchod jako podnikatel ve smyslu § 420 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, s výjimkou podnikatele, který je fyzickou osobou a uzavírá smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy, nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti. Pokud Vám zákon přiznává v souvislosti s nákupem postavení spotřebitele, ustanovení těchto obchodních podmínek se nepoužijí.
g) Člen klubu – fyzická osoba ve věku nejméně 16 let, která se zaregistrovala do MODIVOclubu a činí s podnikatelem právní úkon, který přímo nesouvisí s její podnikatelskou nebo profesní činností (spotřebitel).
h) Občanský zákoník – zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník
i) Účet – služba poskytovaná elektronicky v rámci internetového obchodu, umožňující přístup k dalším funkcím internetového obchodu. Každý účet je identifikován pomocí
individuální přihlašovací jméno a heslo.
j) Nákupní košík - služba poskytovaná elektronicky v rámci internetového obchodu, umožňující zadávání objednávek a používání souvisejících funkcí.
k) MODIVO – to jsme my, MODIVO.COM S.A. se sídlem v Zielona Góra, Nowy Kisielin – Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra, Polsko, jejíž spisy vede Okresní soud v Zielona Góra, 8. oddělení. Gosp. KRS, pod číslem KRS 0000541722, DIČ 929-13-53-356, REGON 970569861, BDO 000031285 se základním kapitálem: 2 008 001,00 PLN, splaceno v plné výši; e-mailová adresa: info@modivo.cz. kontaktní telefon: (+420) 255 712 658 (poplatek jako za standardní hovor - dle ceníku příslušného operátora).
l) Partner – podnikatel ve smyslu § 2 odst. 2 zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, který v rámci své podnikatelské činnosti prodává výrobky prostřednictvím internetového obchodu.
m) Produkt – věc dostupná v internetovém obchodě spolu s jejími součástmi označenými cenou, která je předmětem kupní smlouvy.
n) Propagační akce – zvláštní podmínky prodeje nebo poskytování služeb, které byly regulovány nebo formulovány samostatně a jsou k dispozici v internetovém obchodě (např. snížení cen nebo náklady na dopravu).
o) Obchodní podmínky – tyto obchodní podmínky.
p) Prodejna – kamenná prodejna provozovaná společností Modivo. Seznam dostupných obchodů je k dispozici při zadávání objednávky.
q) Internetový obchod – naše online platforma dostupná na adrese www.modivo.cz a v aplikaci, prostřednictvím které poskytujeme služby. Prostřednictvím internetového obchodu vám umožňujeme uzavírat kupní smlouvy a využívat další související funkce.
r) Prodávající – to zahrnuje nás, tj. Modivo, ale pouze v případě, že s námi uzavřete nebo jste uzavřeli kupní smlouvu prostřednictvím našeho internetového obchodu.
s) Obsah - texty, grafika nebo multimédia (např. informace o produktech, fotografie produktů, propagační videa, popisy, komentáře), včetně děl ve smyslu autorského zákona
autorská práva a práva související s právem autorským a vyobrazení fyzických osob dostupné v Internetovém obchodě.
t) Kupní smlouva – kupní smlouva ve smyslu ustanovení občanského zákoníku uzavřená na dálku mezi Vámi a prodávajícím, jejímž obsahem je objednávka a
podmínky, na které se vztahují Pravidla ochrany osobních údajů a jakékoli další formální souhlasy, které jste vyjádřili.
u) Zákon o ochraně spotřebitele – zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
w) Objednávka –Vámi předložená nabídka, kterou podáte prodávajícímu a která je vaším projevem vůle uzavřít kupní smlouvu. Objednávka by měla obsahovat alespoň jeden produkt, na který se smlouva vztahuje, a další nezbytné informace specifikované ve fázi zadávání objednávky.
Vezměte prosím na vědomí, že kupní smlouva na tento produkt je uzavřena až v okamžiku, kdy prodávající potvrdí objednávku na daný produkt.
Vezměte prosím na vědomí, že ve Smluvních podmínkách používáme výrazy jako "vy" a "my". Když píšeme "vy" (vy, váš atd.), máme na mysli zákazníka, tj. uživatele internetového obchodu. Když však používáme termín "my" (my, naše atd.), máme na mysli MODIVO.
III. ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V INTERNETOVÉM OBCHODĚ A MOBILNÍ APLIKACI
Obecné informace:
1. Internetový obchod můžete používat za předpokladu, že jste fyzickou osobou s plnou způsobilostí k právním úkonům nebo právnickou osobou nebo organizační jednotkou bez právní subjektivity, která je však schopna nabývat práva a přebírat povinnosti vlastním jménem. Pokud máte pouze omezenou způsobilost k právním úkonům, měli byste získat právně účinný souhlas od svého právního zástupce s uzavřením smlouvy o poskytování služeb a kupní smlouvy pro používání internetového obchodu a tento souhlas nám poskytnout na
Vyžádání.
2. Internetový obchod můžete používat prostřednictvím webových stránek nebo prostřednictvím aplikace. Abyste mohli plně využívat internetový obchod, musíte splnit určité technické požadavky, které jsou uvedeny níže v tabulce a v bodě 3:
a) Pro webové stránky: Počítač, notebook nebo jiné multimediální zařízení s přístupem k internetu; přístup k e-mailu a aktivní e-mailovou adresu; (webový prohlížeč: Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Google Chrome, Safari verze za posledních 24 měsíců; doporučené minimální rozlišení obrazovky: 1024 x 768; cookies povoleny a podpora Javascriptu ve webovém prohlížeči.
b) Pro aplikaci: Mobilní zařízení s aktivním přístupem k internetu a nainstalovaným systémem Android, aktualizovaným na verzi ne starší než poslední 2 roky a dostupnými službami Google, nebo systémem iOS aktualizovaným na verzi ne starší než poslední 2 roky. Pro některé funkce mobilní zařízení s kamerou a geolokační službou (GPS). Aplikace by měla být aktualizována na nejnovější dostupnou verzi.
3. Pokud chcete uskutečnit nákup, tj. uzavřít kupní smlouvu, musíte mít aktivní e-mailovou adresu a v určitých případech klávesnici nebo jiné zařízení, které vám umožní správně vyplňovat elektronické formuláře.
4. Elektronické služby vám poskytujeme prostřednictvím našeho internetového obchodu. Tyto služby zahrnují zejména používání vašeho účtu a jeho funkcí, správu marketingových souhlasů
komunikace, zadávání objednávek a uzavírání kupních smluv, používání nákupního košíku, přístup k obsahu a přijímání obchodních informací. V případě, že aplikaci využíváte, zahrnuje rozsah služeb také: snímání fotoaparátem a ukládání čárových kódů vybraných produktů za účelem porovnání jejich cen, prezentaci produktů v internetovém obchodě na základě fotografií vámi nahraných vybraných produktů, vyhledávání podle místa prodejny nebo konkrétního místa dodání; filtrování prezentovaných produktů nebo propagačních akcí, např. podle velikosti (např. velikost obuvi
velikost obuvi) nebo kategorii (např. pánské/dámské/dětské výrobky); prezentace aktuálních notifikací přímo na obrazovce vašeho mobilního zařízení (push notifikace) a jejich správa; vytváření seznamů oblíbených produktů.
5. Používáním internetového obchodu souhlasíte s tím, že:
a) poskytovat veškeré údaje potřebné pro danou službu, které musí být pravdivé a aktuální;
b) aktualizovat informace, včetně osobních údajů poskytnutých v souvislosti s uzavřením smlouvy o poskytování služeb, včetně služeb poskytovaných elektronicky, nebo kupní smlouvy;
c) nezasahovat do fungování Modivo, internetového obchodu nebo aplikace (zásahy do fungování mohou mimo jiné zahrnovat zadávání objednávek způsobem, který
důvodné podezření z používání nástrojů, které automatizují proces zadávání objednávek, zejména robotů, nebo z používání služeb a funkcí poskytovaných Internetovým obchodem způsobem, který naznačuje úmysl porušit ustanovení předpisů nebo obecně platných právních předpisů);
d) jednat v souladu s ustanoveními zákona, ustanoveními předpisů, jakož i se zvyklostmi a zásadami společenského soužití přijatými v dané oblasti;
e) zaplatit za výrobek včas a vyzvednout si výrobek zakoupený prostřednictvím internetového obchodu včas;
f) nebudete poskytovat, přenášet ani zveřejňovat nezákonný obsah ve smyslu DSA.
Aplikace
6. Dáváme vám také možnost používat internetový obchod prostřednictvím bezplatné aplikace "MODIVO" pro mobilní zařízení.
7. Stahujte aplikace pouze z oficiálních obchodů:
a) Apple App Store – pro mobilní zařízení s operačním systémem iOS;
b) Google Play/Sklep – Play, pro mobilní zařízení s operačním systémem Android.
8. Vezměte prosím na vědomí, že používání aplikace stažené z jiného zdroje než z oficiálního obchodu s sebou nese riziko narušení integrity aplikace a připojení ke škodlivému softwaru, který představuje hrozbu pro bezpečnost vašeho mobilního zařízení a dat v něm uložených.
9. Použití aplikace:
a) stáhněte si aplikaci, jak je popsáno výše;
b) přečíst si a přijmout tyto podmínky a informace o aplikaci dostupné v obchodech uvedených v části 8 výše; a
c) Nainstalujte aplikaci do svého mobilního zařízení podle pokynů zobrazených po spuštění instalačního procesu.
10. Chcete-li zadat objednávku pomocí aplikace, musíte mít aktivní účet.
11. Aplikace využívá technologie ukládání dat (přístup k paměti zařízení) k
Povolte offline provoz, zrychlete načítání dat, hlášení chyb a zapamatujte si uživatelské preference. Přístup k paměti
Pro fungování aplikace je vyžadována paměť mobilního zařízení. Identifikátory uživatelů a zařízení, jakož i
Identifikátory relace se používají pro marketingové a technické účely a jsou uchovávány až do odinstalace aplikace. Některé z nich mohou být resetovány, když se trh v aplikaci změní.
12. Abyste mohli využívat všechny funkce aplikace, měli byste dobrovolně souhlasit s tím, že aplikaci umožníte přístup k funkcím vašeho mobilního zařízení, které aplikace poskytuje
požaduje.
13. Aplikace vám umožňuje přijímat push notifikace o novinkách a akcích v internetovém obchodě. Pokud chcete tato oznámení dostávat, měli byste souhlasit s přijímáním push notifikací nebo nám poskytnout informace o vašich nákupních preferencích v možnostech aplikace.
14. Vezměte prosím na vědomí, že svůj souhlas můžete kdykoli odvolat.
Účet
15. V internetovém obchodě si můžete vytvořit svůj vlastní individuální účet. Účet je služba, která vám umožňuje ještě pohodlněji využívat internetový obchod uložením adresních údajů potřebných pro rychlé dodání vašich objednávek. Účet vám také umožňuje sledovat stav vaší objednávky, přistupovat k historii objednávek
a další funkce, které nabízí.
16. Chcete-li vytvořit účet, měli byste vyplnit registrační formulář účtu, poté přijmout smluvní podmínky a kliknout na tlačítko "Vytvořit účet". Na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v registračním formuláři, vám zašleme zprávu s žádostí o potvrzení registrace účtu a vysvětlením, jak tak učinit.
17. Jakmile dokončíte registraci účtu, bude na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v poli
registračního formuláře. Od tohoto okamžiku je mezi vámi a námi v platnosti smlouva o poskytování elektronických služeb souvisejících se službou účtu. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou a o možnostech jejího ukončení se dočtete v sekci Podmínky pro ukončení smlouvy o poskytování služeb.
18. Pokud jste členem klubu, můžete propojit svůj účet MODIVOclub se svým účtem následujícím způsobem:
a) pokud ještě nemáte účet – použitím stejné e-mailové adresy nebo telefonního čísla, které používáte jako člen klubu během procesu registrace účtu,
b) Pokud již máte účet – kontaktováním zákaznického servisu.
Reklamace služeb
18. Rádi bychom Vás informovali, že kromě reklamací vad výrobků, které jsou
popsané v článku VIII., máte také právo podávat stížnosti týkající se naší činnosti a služeb, které poskytujeme elektronicky. Doporučujeme podat tyto stížnosti:
a) v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu na níže uvedenou adresu: info@modivo.cz;
b) písemně na adresu: eobuv.cz/MODIVO.cz OC Černý Most Chlumecká 765/6, 198 19 Praha 9-Černý Most
19. Ve své stížnosti uveďte informace a okolnosti týkající se předmětu stížnosti, zejména druh a datum nesrovnalosti; (2) vaše požadavky; a (3) vaše kontaktní údaje, včetně vaší e-mailové adresy. To velmi usnadní a urychlí celý proces stížnosti.
20. Na vaši stížnost odpovíme na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při podání stížnosti, pokud jste se s námi individuálně nedohodli na jiné formě kontaktu.
21. Odpověď na vaši stížnost obdržíte nejpozději do 14 dnů od jejího podání.
Ukončení smlouvy o poskytování služeb
22. Máte právo odstoupit od smlouvy uzavřené s námi o poskytování elektronických služeb bez udání důvodu. Za tímto účelem byste měli předložit prohlášení v souladu s níže uvedenými pokyny.
23. Prohlášení o odstoupení od smlouvy o poskytování elektronických služeb byste nám měli zaslat do čtrnácti (14) kalendářních dnů ode dne uzavření smlouvy. Vzorové prohlášení je uvedeno v příloze k předpisům. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva považuje za neplatnou.
24. Bez ohledu na právo uvedené v bodě 23 platí, že smlouva uzavřená s námi o poskytování
Elektronické služby můžete kdykoli ukončit bez udání důvodu se 14denní výpovědní lhůtou. Za tímto účelem nám prosím zašlete prohlášení o ukončení této smlouvy.
25. Prohlášení uvedená v odst. 23 a 24 doporučujeme zaslat e-mailem na adresu: info@modivo.cz nebo písemně na adresu:eobuv.cz/MODIVO.cz OC Černý Most Chlumecká 765/6, 198 19 Praha 9-Černý Most.
26. Máme také právo kdykoli vypovědět smlouvu o poskytování elektronických služeb s výpovědní lhůtou jednoho měsíce, ale pouze ze závažných důvodů, jako jsou:
a) změna právních předpisů nebo výkladu, která významně ovlivňuje poskytování elektronických služeb;
b) ukončení aktivní obchodní a servisní činnosti společnosti Modivo;
c) změna způsobu poskytování služeb výhradně z technických nebo technologických důvodů;
d) změna rozsahu služeb, na které se vztahují Smluvní podmínky, zavedení nových funkcí nebo služeb nebo změna či zrušení stávajících funkcí nebo služeb, na které se vztahují Smluvní podmínky Modivo;
e) Vaše nečinnost v internetovém obchodě a přihlášení k účtu po dobu nejméně 3 let, což je způsobeno péčí věnovanou zajištění řádné ochrany vašich osobních údajů.
27. Vezměte prosím na vědomí, že vy i my máme právo ukončit smlouvu o poskytování elektronických služeb uzavřenou mezi vámi a námi s okamžitou platností, pokud druhá strana
hrubě porušuje ustanovení Obchodních podmínek vztahující se k využívání služeb. Pokud jste spotřebitelem, požádáme vás, abyste přestali porušovat pravidla do 3 dnů od obdržení oznámení. Pouze nesplnění této žádosti bude mít za následek ukončení smlouvy.
28. Pokud zjistíme, že vaše jednání je závažným porušením našich podmínek, můžeme také podniknout kroky k ochraně internetového obchodu před poškozením a porušením práv ostatních zákazníků. To může zahrnovat odepření přístupu k určitým funkcím internetového obchodu, jako je vytvoření účtu, zadávání objednávek, výběr určitých forem doručení nebo platby a publikování obsahu. Toto omezení může platit až po dobu 12 měsíců. Rádi bychom však zdůraznili, že v případě zákazníků, kteří jsou spotřebiteli, uplatníme taková opatření pouze po předchozí neúspěšné žádosti o ukončení
porušení Podmínek.
29. Pokud byl vůči vám uplatněn některý z výše uvedených postupů, nezapomeňte, že máte vždy právo podat stížnost v souladu s body 27-30 obchodních podmínek.
30. Předvolání a prohlášení uvedená v bodech 27–28 jsou zasílána na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci do služby.
IV. OBJEDNÁVEJTE V INTERNETOVÉM OBCHODĚ
1. Náš internetový obchod umožňuje prodejci vzdáleně prezentovat produkty spolu s popisem jejich vlastností a prodejních cen, a to zároveň za podmínek
uvedené v obchodních podmínkách, možnost činit objednávky na tyto produkty a následně uzavřít kupní smlouvu.
2. Vezměte prosím na vědomí, že oznámení, inzeráty, ceníky a další informace zveřejněné v internetovém obchodě by neměly být interpretovány jako návrh na uzavření smlouvy, ale jako výzva k podání nabídky. Kromě toho jsou ceny uvedené v internetovém obchodě ceny brutto (včetně daně). Ceny se také mohou lišit od cen platných v obchodech.
3. Všem našim zákazníkům chceme poskytnout co nejširší sortiment produktů a rovný přístup k nim, a proto nenabízíme velkoobchod
nebo prodávejte produkty k dalšímu prodeji v našem internetovém obchodě. Velkoobchodními objednávkami rozumíme objednávky pokrývající takové množství produktů nebo zadané s takovou frekvencí, že je zákazník hodlá dále prodat. Pokud byste však chtěli zadat velkoobchodní objednávku, kontaktujte nás prosím přímo jako prodejce prostřednictvím
poskytnuté kontaktní údaje.
4. Akce platné v našem internetovém obchodě nelze kombinovat. Vždy si však nezapomeňte zkontrolovat podmínky konkrétní promo akce, protože vám mohou být udělena výhodnější práva, než jsou ta, která jsou uvedena výše.
5. Naši partneři jsou na nás nezávislí prodávající a jsou přímo odpovědní za plnění kupní smlouvy uzavřené s vámi způsobem, který je v souladu s předpisy, jakož i za dodání produktu v souladu se smlouvou, pokud nejsou splněny podmínky pro realizaci a kupní smlouva byla mezi vámi sjednána individuálně. Někteří naši partneři uzavírají kupní smlouvy pouze se spotřebiteli. Pokud si chcete zakoupit produkt jako firma, ověřte si před nákupem v informacích poskytnutých partnerem, zda je to možné. Pokud partner uvedl, že kupní smlouvy uzavírá pouze se spotřebiteli, nebude možné provést nákup v rámci
obchodní činnost nebude možná.
6. Jak již bylo zmíněno výše, abyste mohli uzavřít kupní smlouvu v internetovém obchodě, musíte nejprve správně zadat objednávku na produkt, který si přejete zakoupit. Pokud si přejete umístit
Objednávka:
a) vyhledejte v internetovém obchodě model produktu, který vás zajímá;
b) Z dostupných možností vyberte množství, velikost a barvu produktu.
c) Klikněte na tlačítko "Přidat do košíku" a mějte na paměti, že přidání produktu do košíku
košík nepředstavuje rezervaci;
d) Přejděte na záložku košík, kde najdete shrnutí vaší objednávky.
e) V košíku můžete do určeného pole zadat slevové kódy. Obchodní podmínky
jsou uvedeny v samostatných dokumentech, zprávách nebo podmínkách propagační akce. V Košíku můžete také odebrat produkty z objednávky nebo změnit množství vybraných produktů;
f) Klikněte na tlačítko "Přejít k pokladně" a vyplňte údaje potřebné k dokončení objednávky, včetně vaší e-mailové adresy. Zvláštní pozornost věnujte
správnost zadané e-mailové adresy – měli byste být jejím skutečným uživatelem nebo majitelem a tato adresa by neměla obsahovat žádné chyby, neboť ji budeme využívat k zasílání informací souvisejících s vyřízením vaší objednávky a uzavřením kupní smlouvy;
g) Pokud máte účet, můžete se přihlásit a údaje o objednávce se vyplní automaticky. Stačí zkontrolovat, zda jsou správné, a pokud se vyskytnou nějaké chyby, provést potřebné opravy v nastavení účtu na ; Pokud jste členem věrnostního programu MODIVOclub a chcete využít výhod, které máte k dispozici, měli byste se před zadáním objednávky identifikovat jako člen klubu v internetovém obchodě.
h) zvolit způsob doručení a platby a další informace nezbytné pro objednávku;
i) udělit svůj formální souhlas alespoň v rozsahu nezbytném pro zadání objednávky; zejména byste si měli přečíst celé podmínky a přijmout je, pokud jste tak již neučinili;
j) klikněte na tlačítko "Objednat a zaplatit", což znamená, že potvrzujete správnost informací uvedených v objednávkovém formuláři, přijímáte pravidla a odesíláte objednávku prodejci;
k) Zaplaťte objednávku v souladu se zvoleným způsobem platby. V závislosti na zvoleném způsobu platby můžete být přesměrováni na webové stránky poskytovatele platebních služeb třetí strany, abyste mohli platbu dokončit.
7. Pokud vaše objednávka obsahuje produkt, který nelze zakoupit pomocí konkrétního způsobu platby nebo doručení, může se toto omezení vztahovat i na další produkty zahrnuté v objednávce.
8. Jakmile obdržíme vaši objednávku, zašleme vám e-mail s potvrzením, že byla přijata a že bylo zahájeno ověřování. Vezměte prosím na vědomí, že přijetí této zprávy nepředstavuje
Potvrzení o uzavření kupní smlouvy a má pouze informativní charakter.
9. My nebo náš partner ověříme vaši objednávku z hlediska jejího přijetí a provedení.
10. Pokud vaše objednávka neprojde ověřením, může být zrušena. Důvody pro zrušení mohou zahrnovat:
a) poskytnutí nepravdivých, nesprávných nebo nepřesných osobních údajů v objednávkovém formuláři;
b) zadání objednávky pomocí automatizovaných nebo jiných automatických objednávkových nástrojů, včetně robotů;
c) platnost omezení pokynu uvedeného v článku III, odstavci 28;
d) nezaplacení objednávky včas v souladu s čl. V, odst. 6;
e) zadání velkoobchodní objednávky nebo objednávky zadané za účelem dalšího prodeje produktů, kterých se objednávka týká;
f) zadáním objednávky v rozporu s obecně platnými právními předpisy;
g) žádný produkt na skladě ve skladu prodávajícího;
h) ověření stavu výrobku před jeho odesláním nebo uvedením na trh, které odhalí známky toho, že výrobek není v souladu se smlouvou.
11. Ihned po ověření objednávky od nás obdržíte e-mail:
a) obsahující potvrzení od prodávajícího, že objednávka byla dokončena. Tato zpráva představuje potvrzení o uzavření kupní smlouvy na produkty, kterých se objednávka týká, a okamžikem jejího doručení Vám je okamžik jejího uzavření, nebo
b) obsahující informaci o zrušení Vaší objednávky, jejíž součástí je i odmítnutí uzavřít s Vámi kupní smlouvu.
c) obsahující potvrzení prodávajícího o vyřízení objednávky ve vztahu k určitým produktům, kterých se objednávka týká, a zrušení objednávky ve vztahu ke zbývajícím produktům, kterých se objednávka týká, Tato zpráva však představuje potvrzení o uzavření kupní smlouvy pouze ve vztahu k produktům, na které se vztahuje potvrzení o splnění objednávky, a okamžik jeho doručení Vám se považuje za okamžik jeho ukončení.
12. Kupní smlouvy se uzavírají pro každý produkt zvlášť, pokud není v článku uvedeno jinak
zvláštní podmínky nebo propagační podmínky nebo jiné prodejní podmínky, které vám byly dány k dispozici a se kterými jste souhlasili.
13. Pokud je vaše objednávka zcela nebo částečně zrušena, bude vám vrácena částka za tu část objednávky, která byla zrušena. Peníze vám budou vráceny bez zbytečného odkladu po zrušení objednávky.
14. V rozsahu, v jakém není prodávající zproštěn povinnosti vystavit daňový doklad dokumentující plnění, má prodávající právo poskytnout vám jej v elektronické podobě, s čímž souhlasíte.
15. Pokud požádáte prodejce o vystavení faktury s DPH, souhlasíte s tím, že vám bude zaslána na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při zadávání objednávky. Aby byla zachována bezpečnost dat, může být přístup k faktuře s DPH zabezpečen metodami technické autentizace.
16. Budete informováni o celkové ceně produktu včetně daně, která je předmětem objednávky, a také o nákladech na jeho dodání (včetně poštovného, doručení a poštovného) a
Jakékoli další náklady vám budou sděleny při zadávání objednávky, včetně případů, kdy vyjádříte svou vůli být vázáni kupní smlouvou.
17. Okamžitě, nejpozději při dodání produktu, obdržíte e-mailem potvrzení o uzavření kupní smlouvy spolu se všemi zákonem vyžadovanými informacemi o smlouvě a jejím předmětu.
18. Kromě vámi uvedené e-mailové adresy můžete být o stavu vaší objednávky informováni také prostřednictvím SMS, telefonního hovoru nebo push notifikací.
19. Pokud uzavřete kupní smlouvu s partnerem, všechny informace týkající se uzavření a plnění této smlouvy, včetně informací o stavu vaší objednávky produktu (produktů), budou odeslány pomocí nástrojů a funkcí poskytovaných společností Modivo. Pokud není uvedeno jinak, odesílatelem informací je partner a Modivo vystupuje pouze jako prostředník
v jeho přenosu.
V. ZPŮSOB A PLATEBNÍ PODMÍNKY PRODUKTU
1. Se způsoby platby za produkty dostupné v internetovém obchodě v době uzavření kupní smlouvy se můžete seznámit tak, že bezprostředně před zadáním objednávky přejdete na záložku v internetovém obchodě se seznamem způsobů platby.
2. Způsoby platby dostupné pro danou objednávku mohou záviset na produktech, kterých se objednávka týká, nebo na zvoleném způsobu doručení. Platební metody
K dispozici pro danou objednávku jsou uvedeny při každém zadání objednávky.
3. Pokud zvolíte způsob platby "na dobírku" alespoň třikrát a tyto platby neprovedete, může vám být omezena platba na dobírku.
4. Transakce prováděné pomocí elektronických platebních metod a platebních karet jsou vypořádávány dle vašeho výběru prostřednictvím autorizovaných služeb. Pokud umístíte
V případě objednávky obsahující produkty od různých partnerů provedete jednu platbu za všechny produkty v objednávce a operátor elektronických plateb rozdělí zaplacenou částku a převede splatné částky jednotlivým partnerům.
5. Pokud od Vás prodávající neobdrží platbu, pokud jste zvolili platbu předem, tj. bankovním převodem, elektronickou platbou nebo platební kartou, může Vás ZSP kontaktovat za účelem poskytnutí technické pomoci s platbou.
6. Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku a neuzavřít kupní smlouvu v následujících případech:
a) Objednávka není uhrazena okamžitě, nejpozději do 20 minut od zadání objednávky v případě elektronické platby nebo platby platební kartou.
b) neuzavření smlouvy o spotřebitelském úvěru do 2 hodin od zadání Objednávky, pokud jste zvolili způsob odložení platby.
7. Pokud jste zvolili platbu na dobírku, jste povinni provést platbu při převzetí zásilky.
Nevyzvednutí zboží i přes stanovení dodatečné přiměřené lhůty je podmínkou pro ukončení Kupní smlouvy. Výše uvedené však neplatí pro neprefabrikované výrobky vyrobené podle vašich individuálních specifikací nebo navržené tak, aby vyhovovaly vašim individuálním potřebám.
8. Pokud jste zvolili platbu předem a provedli jste platbu, je nevyzvednutí zboží ve stanovené lhůtě a nevyzvednutí zboží v dodatečné lhůtě podmínkou pro ukončení kupní smlouvy – v takovém případě vám prodávající vrátí platbu ihned po obdržení zboží zpět, nejpozději však do 14 dnů po ukončení smlouvy. Výše uvedené však neplatí pro neprefabrikované produkty vyrobené podle vašich specifikací nebo navržené tak, aby vyhovovaly vašim individuálním potřebám a objednávkám zadaným u partnera.
9. Pokud se rozhodnete zaplatit předem a zaplatit za svou objednávku před jejím ověřením a uzavřením kupní smlouvy, je zaplacená částka považována za zálohu na kupní cenu produktu až do doby uzavření smlouvy. Pokud po zaplacení zálohy zrušíte objednávku v souladu s článkem IV. odstavcem 9, nebo nám oznámíte, že objednávku rušíte, vrátíme vám zálohu na váš účet stejnou platební metodou, kterou jste použili k její úhradě.
VI. CENA, ZPŮSOB A TERMÍN DODÁNÍ PRODUKTU
1. Dodání produktů, které lze zakoupit v našem internetovém obchodě, se provádí na území České republiky.
2. Dodání zboží je zpoplatněno, pokud obsah uzavřené kupní smlouvy nestanoví jinak, např. prodávající může nabídnout bezplatné dodání zboží po dosažení konkrétní hodnoty objednávky nebo pro konkrétní zboží.
3. Způsoby a náklady na dodání produktů, které máte k dispozici v době uzavření kupní smlouvy, jsou uvedeny v záložce "Dodací lhůta a způsoby" v internetovém obchodě a budou vám vždy nabídnuty k výběru při zadávání objednávky.
4. Způsoby doručení dostupné pro danou objednávku mohou záviset na produktech zahrnutých v objednávce nebo na způsobu platby, který jste si vybrali.
5. U některých produktů nabízíme i osobní odběr na prodejně. Pokud je tato možnost k dispozici, uvidíte ji na podstránce produktu a budete ji moci vybrat při zadávání objednávky. Vyzvednutí objednaných produktů na prodejně není možné, pokud je s naším partnerem uzavřena kupní smlouva.
6. Po uzavření kupní smlouvy vám zakoupený produkt dodáme do 3 pracovních dnů ode dne odeslání objednávky. Ve zvlášť odůvodněných případech může být tato lhůta prodloužena, nejdéle však o 14 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy, o čemž Vás samozřejmě budeme neprodleně informovat.
VII. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
1. Právo na odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku vám umožňuje vrátit produkt, což vám umožní seznámit se s produktem a v případě potřeby odstoupit od jeho nákupu bez udání důvodu nebo vzniku jakýchkoli nákladů, s výjimkou níže uvedených nákladů.
2. Chcete-li uplatnit právo uvedené v odstavci 1, měli byste prodávajícímu poskytnout prohlášení o odstoupení od smlouvy v listinné podobě nebo ve formě záznamu na jiném trvalém nosiči
(např. e-mailem) a předložit doklad o koupi produktu. Dokladem o koupi může být zejména účtenka.
3. Prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy můžete podat v jakékoliv formě, doporučujeme však tak učinit
a) kdy je prodávajícím Modivo
- Zašlete výpis pomocí elektronického systému pro vrácení zboží poskytovaného Internetovým obchodem v Internetovém obchodě na kartě Vrácení zboží nebo v souladu s informacemi v něm uvedenými.
- zašlete prohlášení poštou na adresu: eobuv.cz/MODIVO.cz OC Černý Most Chlumecká 765/6, 198 19 Praha 9-Černý Most nebo e-mailem na: info@modivo.cz. Zákazník může použít vzor prohlášení o odstoupení od smlouvy, který je přílohou těchto Podmínek.
b) Je-li prodávající partnerem - zasláním výpisu e-mailem na e-mailovou adresu: info@modivo.cz. Zákazník může využít vzorové prohlášení o odstoupení od smlouvy, které tvoří přílohu obchodních podmínek.
4. Na podání prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy máte 14 dní ode dne převzetí zboží.
5. Poskytujeme Vám také další právo na odstoupení od kupní smlouvy, které můžete využít:
Poskytujeme vám také další právo na odstoupení od kupní smlouvy, které můžete uplatnit:
a) mezi 15. a 30. dnem – v případě kupních smluv uzavřených před 5. říjnem 2025;
b) mezi 15. a 30. dnem – v případě kupních smluv uzavřených od 6. října 2025, pokud jste se při objednávce identifikovali jako člen klubu.
Své další právo na odstoupení od kupní smlouvy můžete uplatnit v případě, že vrácený produkt je kompletní, nepoškozený a nepoužitý, má všechny štítky a bezpečnostní prvky, pečetě,
které na něm byly umístěny při dodání, použili jste výrobek způsobem, který nepřekračuje rozsah nezbytný k určení jeho povahy, vlastností a funkčnosti, a vrátíte výrobek prodávajícímu ve lhůtě uvedené v odstavci 15. V případě nedodržení
podmínek výše uvedených, bude odstoupení od smlouvy bohužel neúčinné.
6. Lhůty uvedené v bodech 4 a 5 se počítají ode dne dodání produktu vám nebo, pokud se kupní smlouva vztahuje na více než jeden produkt, ode dne převzetí posledního z produktů, na které se vztahuje kupní smlouva.
7. Prodávající, s výjimkami uvedenými v zákoně o ochraně spotřebitele, vrátí Vám všechny platby, které jste provedli, a to do 14 dnů od doručení Vašeho oznámení o odstoupení od kupní smlouvy.
8. Pokud bylo prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy podáno ve lhůtě uvedené v odstavci 4:
a) Prodávající vám vrátí cenu zaplacenou za produkt pomocí stejného způsobu platby, který jste použili při zadávání objednávky, nebo pokud to není objektivně možné, pomocí
nejpodobnější způsob platby, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným způsobem. Vrácení peněz nebude znamenat žádné náklady.
b) Prodejce vám také vrátí náklady na doručení v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob doručení, který je obvyklým způsobem doručení prodejce. Prodejce není povinen vám uhradit žádné dodatečné náklady, které vám v důsledku toho vzniknou.
9. Pokud bylo prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy podáno ve lhůtě uvedené v odstavci 5:
a) Prodávající vám vrátí cenu zaplacenou za produkt pomocí stejného způsobu platby, který jste použili při zadávání objednávky, nebo pokud to není objektivně možné, pomocí
nejpodobnější platební metoda, kterou má prodejce k dispozici a která pro vás neznamená žádné náklady.
b) Prodejce není povinen vám uhradit náklady na dodání produktu.
10. Prodávající není povinen vám uhradit žádné náklady, které vzniknou v souvislosti s vrácením produktu v důsledku podání prohlášení o odstoupení od smlouvy podle odstavce 2.
11. Pokud prodejce nenabídl, že si produkt vyzvedne sám, může zadržet vrácení peněz, které od vás obdržel, dokud neobdrží produkt zpět nebo dokud neposkytnete důkaz o tom, že
Odeslání produktu zpět, podle toho, co nastane dříve.
12. Vezměte prosím na vědomí, že nesete odpovědnost za jakékoli snížení hodnoty produktu v důsledku manipulace nad rámec toho, co je nezbytné ke zjištění povahy a fungování produktu
13. S výjimkou případů uvedených v čl. VII bod 14, vrátit zboží prodávajícímu nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste odstoupili od kupní smlouvy, ledaže by prodávající
nenabídla, že si od vás produkt vyzvedne. Pro dodržení termínu stačí zboží zaslat
vrátit nebo předat prodávajícímu před uplynutím její platnosti:
a) pokud je prodávajícím společnost Modivo – v případě podání prohlášení o odstoupení od smlouvy prostřednictvím elektronického systému vracení zboží poskytovaného internetovým obchodem na adresu uvedenou na vygenerovaném přepravním štítku. Přiložte prosím doklad o koupi zboží.
b) je-li prodávající partnerem – na adresu uvedenou v e-mailu s informací o přijetí Objednávky nebo na adresu uvedenou v rámci informací o Objednávce
dostupné v účtu (tato možnost je dostupná pouze pro zákazníky, kteří mají účet).
14. V případě uplatnění dodatečného práva na odstoupení od kupní smlouvy
uvedené v odstavci 5, toto odstoupení od smlouvy je účinné za předpokladu, že vrátíte produkt prodávajícímu nejpozději poslední den lhůty uvedené v odstavci 5(a) nebo odstavci 5(b). Pro dodržení lhůty stačí předat zboží dopravci v poslední den lhůty.
15. Existují případy, kdy nemáte právo na odstoupení od kupní smlouvy, a tyto případy jsou upraveny v § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Toto právo se nevztahuje zejména na smlouvy:
a) ve kterém je předmětem služby neprefabrikovaný výrobek vyrobený podle specifikace zákazníka nebo sloužící k vašim individuálním potřebám;
b) je-li předmětem služby výrobek dodaný v uzavřeném obalu, který nelze po otevření vrátit ze zdravotních nebo hygienických důvodů, byl-li obal otevřen po dodání;
c) kde jsou předmětem služby produkty, které jsou ze své povahy po dodání neoddělitelně spojeny s jiným produktem
VIII. REKLAMACE ZBOŽÍ
1. Jako prodávající jsme povinni vám dodat produkt v souladu se sjednaným
požadavky ve smyslu § 2095 a § 2161 občanského zákoníku. Pokud bude zjištěno, že výrobek tyto požadavky nesplňuje, máte právo uplatnit reklamaci u prodejce, tj. u nás, a to způsobem uvedeným v tomto článku.
2. V případě uvedeném v odstavci 1, je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo požadovat odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, požadovat odstranění vady opravou věci, požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupit od smlouvy. O tom, jaké právo si zvolil, je kupující povinen informovat prodávajícího při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po takovém oznámení. Zvolená možnost nesmí být změněna bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, pokud kupující požadoval opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vadu v přiměřené lhůtě nebo sdělí kupujícímu, že vadu neodstraní, může kupující požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy. Pokud kupující své právo včas nevyužije, uplatní se práva stanovená v § 2107 občanského zákoníku. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo požadovat odstranění vady nebo získat přiměřenou slevu z kupní ceny.
3. Odpovědnost prodávajícího za vady výrobku trvá 2 roky od data převzetí. Práva z odpovědnosti za vady můžete uplatnit pouze v případě, že vadu oznámíte do dvou měsíců od jejího zjištění.
4. Další informace o vašich právech vyplývajících z nesouladu produktu s příslušnými požadavky jsou k dispozici v záložce Reklamace v internetovém obchodě.
5. Pokud jsme my, tj. Modivo, prodejcem produktu, jsme odpovědní za soulad s tímto
produktu se smlouvou a pro posouzení vaší reklamace. Níže je uveden stručný návod, jak podat stížnost:
a) Reklamaci lze uplatnit písemně zasláním reklamačního formuláře spolu s produktem za tímto účelem:
- Poskytujeme vám formulář stížnosti, který je k dispozici v internetovém obchodě v záložce Stížnosti.
- V reklamaci uveďte své údaje jako osoba reklamující výrobek, dále popis vady (nedodržení smlouvy) a způsob vyřízení reklamace dle odstavce 2, který jste si zvolili.
- Ve své reklamaci můžete uvést, že pokud oprava nebo výměna produktu není z jakéhokoli důvodu možná nebo ji nelze provést v přiměřené lhůtě, máte zájem o slevu z ceny produktu ve výši konkrétní částky nebo chcete využít svého práva na odstoupení od kupní smlouvy (vrácení produktu).
- K reklamaci přiložte doklad o koupi reklamovaného zboží (např. účtenku).
- Reklamaci zašlete společně s výrobkem pomocí přepravního štítku poskytnutého internetovým obchodem.
b) Dáváme vám také možnost podat stížnost v našem obchodě MODIVO – Modivo. Za tímto účelem byste měli přinést výrobek, na který si stěžujete, a poskytnout informace podobné těm, které jsou uvedeny v písmenu a).
c) Pokud internetový obchod poskytuje funkci pro generování stížností pomocí vyhrazeného elektronického systému pro podávání stížností, budete o této skutečnosti informováni na
na webových stránkách internetového obchodu nebo v aplikaci. Poté vyplňte požadované údaje a reklamaci spolu s reklamovaným zbožím zašlete prodávajícímu způsobem a na výše uvedenou adresu.
6. Pokud je prodávající partnerem, je odpovědný za soulad výrobku se smlouvou a za posouzení reklamace. Chcete-li podat stížnost na produkt prodávaný partnerem:
a) Odešlete svou stížnost přímo Partnerovi v souladu se stížnostním postupem poskytnutým tímto Partnerem a na adresy v něm uvedené.
b) Navíc Vám dáváme možnost podat reklamaci Partnerovi pomocí online formuláře dostupného v záložce Reklamace. Chcete-li to provést, postupujte podle pokynů uvedených ve výše zmíněném formuláři.
c) Pokud je nutné doručit produkt prodávajícímu k posouzení reklamace, budete o tom informováni.
7. Pokud požadujete opravu nebo výměnu produktu, měli byste produkt poskytnout prodejci, který si jej od vás vyzvedne na vlastní náklady. V případě
odstoupení od kupní smlouvy, vrátit zboží prodávajícímu na jeho náklady.
8. Podrobnosti o tom, jak bezplatně zaslat reklamovaný produkt
poskytnuté prodávajícím naleznete v internetovém obchodě v záložce Reklamace.
9. Přijetí vaší stížnosti vám neprodleně písemně potvrdíme. Odpověď na vaši reklamaci obdržíte do 14 dnů od jejího doručení prodávajícímu.
10. Pokud podáte stížnost způsobem uvedeným v odstavci 5, bude odpověď na stížnost neprodleně zaslána na vámi uvedenou e-mailovou adresu, a pokud nebude žádná e-mailová adresa uvedena nebo pokud prodejce obdrží informaci, že je nesprávná, bude odpověď zaslána na vámi uvedené telefonní číslo.
11. Bez ohledu na právo na reklamaci z důvodu nesouladu výrobku s příslušnými předpisy
požadavky, můžete mít právo uplatnit nárok v rámci záruky, ale pouze v případech, kdy byla záruka výslovně poskytnuta.
12. Záruka je poskytována předložením prohlášení o záruce, ve kterém jsou specifikovány povinnosti ručitele, tj. subjektu poskytujícího záruku, a vaše práva v případě, že výrobek nebude mít vlastnosti uvedené v tomto prohlášení.
IX. DOHODY S OBCHODNÍM ZÁKAZNÍKEM
1. Ustanovení této kapitoly se na vás vztahují pouze v případě, že jste obchodním zákazníkem. Pokud některé ustanovení tohoto článku stanoví práva a
Povinnosti obchodního zákazníka odlišné od ostatních ustanovení těchto Obchodních podmínek mají přednost ustanovení tohoto článku.
2. Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené s obchodním zákazníkem do 14 dnů ode dne jejího uzavření. Odstoupení od kupní smlouvy v tomto
V takovém případě může transakce pokračovat bez udání důvodu a nebudete mít vůči prodávajícímu žádné nároky.
3. Prodávající má právo omezit dostupné platební nebo dodací metody, včetně požadavku na úplnou nebo částečnou platbu předem.
4. Okamžikem, kdy prodávající předá výrobek přepravci, přecházejí výhody a břemena spojená s výrobkem a riziko náhodné ztráty nebo poškození výrobku na obchodního zákazníka.
5. Odpovědnost prodávajícího v rámci záruky na produkt vůči obchodnímu zákazníkovi je vyloučena.
6. Smlouvu o poskytování služeb nebo jakoukoli licenční smlouvu uzavřenou v souladu s obchodními podmínkami můžeme vypovědět s okamžitou platností a bez udání důvodů zasláním odpovídajícího prohlášení firemnímu zákazníkovi v jakékoli formě.
7. Modivo nebo její partneři a jejich zaměstnanci, oprávnění zástupci a
Zástupci neodpovídají obchodnímu zákazníkovi za žádnou škodu, včetně ušlého zisku, pokud škoda nebyla způsobena úmyslně. Toto ustanovení se použije obdobně na odpovědnost společníků.
8. Jakékoli spory vzniklé mezi námi a obchodním zákazníkem budou předloženy soudu s jurisdikcí podle registrovaného sídla společnosti Modivo. Veškeré spory vzniklé mezi partnerem a obchodním zákazníkem budou předloženy soudu příslušnému podle sídla partnera.
9. Pokud jde o obchodní zákazníky, můžeme tyto obchodní podmínky kdykoli jednostranně změnit.
10. Pokud jde o obchodní zákazníky, článek III, odstavce 20-23, jakož i články VII a VIII obchodních podmínek, se neuplatňují.
X. PŘEDCHÁZENÍ NEZÁKONNÉHO OBSAHU
1. Nepřímé služby ve smyslu DSA jsou k dispozici v našem internetovém obchodě. Tyto služby jsou adresovány a přijímány příjemci v České republice:
a) recenze – funkce, která uživatelům umožňuje zveřejňovat své názory na produkty;
b) Marketplace – funkce, která umožňuje našim partnerům vzdáleně prezentovat své produkty spolu s popisem jejich funkcí a prodejních cen, abyste mohli
mohli uzavřít kupní smlouvu prostřednictvím našeho internetového obchodu.
2. Abyste mohli internetový obchod používat zcela bezpečně, vynakládáme veškeré úsilí, abychom nelegální obsah z výše uvedených služeb odstranili, jakmile se o něm dozvíme a ověříme. Používáním internetového obchodu také souhlasíte s tím, že nebudete poskytovat, přenášet ani zveřejňovat nezákonný obsah.
3. Nezákonným obsahem se rozumí informace, které samy o sobě nebo odkazem na konkrétní činnost nejsou v souladu s obecně platnými právními předpisy. Ilegální
obsahem může být zejména obsah, který porušuje autorská práva, obsah, který je
diskriminační, urážlivý, vulgární, podněcuje k nenávisti či jinak porušuje osobnostní práva, jakož i prezentaci produktů a informací o nich, které nesplňují specifické právní požadavky nebo porušují práva jiných subjektů.
4. Kromě toho můžete v rámci služby hodnocení produktů zveřejňovat recenze za předpokladu, že jste příslušné produkty skutečně zakoupili, a také si vyhrazujeme právo odmítnout zveřejnit recenze, které:
a) jsou zavádějící;
b) byly napsány výměnou za odměnu;
c) obsahují reklamní nebo marketingový obsah nebo odkazují na tzv. product placement;
d) obsahují odkazy na webové stránky;
e) porušovat osobnostní práva nebo zásady společenského soužití;
f) obsahují osobní nebo jiné citlivé údaje;
g) nesouvisejí s produktem;
h) obsahují obsah, který je vulgární nebo obecně považovaný za urážlivý, a obsah názorů je automaticky ověřován, aby se zajistilo, že neobsahuje určitá slova, která jsou obecně považována za vulgární nebo urážlivá.
5. O nezákonném obsahu se můžeme dozvědět sami, ale můžeme také získat informace o jeho existenci od jakékoli osoby nebo subjektu, včetně důvěryhodných informátorů, jejichž hlášení vždy považujeme za prioritu.
6. Neprovádíme předchozí ani automatizovanou identifikaci a ověřování nezákonného obsahu a veškerá rozhodnutí týkající se takového obsahu jsou činěna po získání informací o jeho výskytu od osob s příslušnými znalostmi.
7. Pokud zjistíte nezákonný obsah v naší službě, máte právo nám to nahlásit. Můžete tak učinit prostřednictvím elektronického kontaktního místa, které je k dispozici na webových stránkách internetového obchodu v záložce s nezákonným obsahem a výběrem možnosti
možnost nahlásit nelegální obsah.
8. Jakmile se dozvíme o existenci nezákonného obsahu, odstraníme jej nebo k němu znemožníme přístup.
9. Pokud příjemce naší služby poskytuje nezákonný obsah nebo obsah, který není v souladu s podmínkami, můžeme použít:
a) omezovat viditelnost určitých informací, včetně jejich vymazání, zabránění přístupu k nim nebo jejich ukládání;
b) pozastavení, ukončení nebo jiné omezení finančních plateb;
c) úplné nebo částečné pozastavení nebo ukončení služby;
d) pozastavení účtu nebo ukončení smlouvy o poskytování elektronických služeb souvisejících s účtem.
10. Rozhodnutí spolu s důvody, které k němu vedly, učiněné v důsledku hlášení o daném obsahu, bude zasláno na e-mailovou adresu oznamovatele a příjemce příslušné služby.
11. Rádi bychom zdůraznili, že vždy respektujeme základní práva příjemců našich služeb, stejně jako svobodu projevu a informací. Zároveň
poskytujeme zájemcům o službu zdůvodnění omezení, která uplatňujeme.
12. Pokud jste příjemcem služby, i když jste nahlásili nezákonný obsah a nesouhlasíte s naším rozhodnutím nebo odůvodněním uvedeným v bodech 8 nebo 9, máte právo podat stížnost do 6 měsíců ode dne, kdy jste o tom byli informováni. Na vaši stížnost odpovíme a vysvětlíme vaše obavy co nejdříve. Měli byste podat stížnost
podané elektronicky prostřednictvím našeho elektronického kontaktního místa a
Výběr možnosti podat stížnost. Kontaktní místo je k dispozici na webových stránkách internetového obchodu v záložce týkající se nezákonného obsahu.
13. Vezměte prosím na vědomí, že v případě často zjevně neopodstatněných hlášení nebo stížností máme právo pozastavit jejich posuzování až na dobu 12
Měsíce.
14. Ze zákona jsme povinni provést úkony v něm uvedené nebo poskytnout informace v nich uvedené, pokud obdržíme příkaz od příslušného soudního nebo správního orgánu. V takovém případě, pokud se tyto akce týkají vás nebo obsahu, který jste nám poskytli,
O přijetí takového rozhodnutí Vás budeme informovat ve lhůtě v něm uvedené, nebo pokud taková lhůta není stanovena, nejpozději v době přijetí opatření.
15. Další informace naleznete na webových stránkách internetového obchodu v záložce Nezákonný obsah.
XI. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
1. My a naši jednotliví partneři jsme v zásadě nezávislými správci osobních údajů.
2. Poskytnutí vašich osobních údajů je dobrovolné, ale nezbytné pro vytvoření účtu, využívání určitých elektronických služeb a uzavření kupní smlouvy.
3. Pokud máme Vaše osobní údaje nezbytné pro uzavření a plnění kupní smlouvy uzavřené s partnerem, zavazujeme se je partnerovi zpřístupnit poté, co Vám umožníme ověřit si platnost Vašich osobních údajů.
4. V případě, že nemáme k dispozici Vaše osobní údaje potřebné pro uzavření a plnění kupní smlouvy uzavřené s partnerem, nebo pokud jsou naše osobní údaje neaktuální, zavazujeme se Vám umožnit poskytnutí těchto osobních údajů
nezbytné pro realizaci kupní smlouvy uzavřené s Partnerem a pro jejich zpřístupnění Partnerovi po jeho poskytnutí.
5. Podrobné informace týkající se ochrany osobních údajů jsou uvedeny v
záložka "Pravidla ochrany osobních údajů" dostupná v internetovém obchodě.
6. Podrobné informace o zpracování osobních údajů Partnerem jsou uvedeny
zpřístupněny způsobem poskytnutým Partnerem. Neodpovídáme za správnost zpracování osobních údajů partnery jako samostatnými správci osobních údajů, ani za plnění souvisejících povinností ze strany partnerů.
7. Pokud my a partner pověříme zpracováním osobních údajů zákazníků (zejména v rozsahu, v jakém zpracováváme údaje zákazníků jménem a v prospěch partnera), děje se tak v souladu s ustanoveními upravujícími ochranu osobních údajů a příslušnou smlouvou o zpracování osobních údajů.
XII. LICENCE
1. Výhradní práva k obsahu, který jsme my nebo naši smluvní partneři zpřístupnili/zveřejnili v internetovém obchodě, zejména autorská práva, název internetového obchodu (ochranné známky), jeho grafické prvky, software (včetně aplikace) a práva k databázím, podléhají právní ochraně a jsou ve vlastnictví nás nebo subjektů, se kterými jsme uzavřeli příslušné smlouvy. Máte právo bezplatně používat výše uvedený obsah, včetně aplikace, jakož i obsah zveřejněný v souladu s ustanoveními zákona a již distribuovaný jinými zákazníky v rámci internetového obchodu, avšak pouze pro své osobní použití a výhradně pro řádné používání internetového obchodu,
světový. Použití obsahu, včetně Aplikace, v jakémkoli jiném rozsahu je povoleno pouze s výslovným předchozím souhlasem oprávněné osoby, a to písemně, pod sankcí neplatnosti.
2. Umístěním jakéhokoli obsahu do internetového obchodu (včetně prostřednictvím aplikace), zejména grafiky, komentářů, názorů nebo prohlášení na váš účet nebo jinde v internetovém obchodě, nám udělujete nevýhradní, bezplatnou licenci k používání, zaznamenávání, úpravám, mazání, doplňování, veřejnému zobrazování, reprodukci a distribuci (zejména na internetu) tohoto obsahu po celém světě. Toto právo zahrnuje právo udělovat podlicence v rozsahu odůvodněném plněním kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb (včetně provozování a rozvoje internetového obchodu), jakož i právo samostatně nebo s pomocí třetích osob vykonávat závislá práva v oblasti vývoje, úpravy, zpracování a překladu díla ve smyslu autorského zákona (zákon č. 121/2000 Sb.). V rozsahu, v jakém nejste oprávněni udělovat licence uvedené v tomto bodě 2, se zavazujete, že pro nás získáte příslušné licence.
3. Bez ohledu na výše uvedená ustanovení podléhá aplikace autorskému právu společnosti Modivo. Po instalaci aplikace do mobilního zařízení Vám uděl
4. nevýhradní licenci k používání aplikace, včetně reprodukce aplikace, a to výhradně v souvislosti s jejím stažením do vašeho mobilního zařízení a instalací a provozem aplikace na vašem mobilním zařízení. Aplikaci můžete nainstalovat do libovolného počtu svých mobilních zařízení, ale na jedno mobilní zařízení může být nainstalována pouze jedna kopie aplikace.
5. Zejména nejste oprávněni překládat, upravovat, měnit vzhled nebo provádět jakékoli jiné změny aplikace, včetně jejího zdrojového kódu, s výjimkou případů povolených zákonem
povoleno zákonem a nejste oprávněni používat aplikaci ke komerčním účelům.
6. Ustanovení čl. III, odst. 32 až 40 Podmínek se na licenční smlouvu vztahují s ohledem na možnost jejího analogického ukončení.
XIII. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
1. Členové klubu, kteří se domnívají, že byla porušena jejich práva, nebo nejsou spokojeni se způsobem vyřízení jejich stížnosti, mohou podat návrh na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu České obchodní inspekci. Návrh lze podat písemně, ústně do protokolu, nebo prostřednictvím elektronického formuláře dostupného na https://coi.gov.cz/informace-o-adr/, a to v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
2. Příslušným orgánem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2 (Ústřední inspektorát).
XIV. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 29. října 2025
2. Máme právo změnit podmínky, pokud nastane alespoň jeden z následujících důležitých důvodů:
a) Změna právních předpisů upravujících prodej produktů nebo poskytování
služby poskytované elektronickou cestou, které mají vliv na vzájemná práva a povinnosti uvedené ve smlouvě uzavřené mezi vámi a námi, nebo změnu výkladu výše uvedených právních ustanovení v důsledku soudního rozhodnutí, rozhodnutí, doporučení nebo doporučení orgánů nebo orgánů příslušných v této oblasti;
b) změna způsobu poskytování služeb způsobená výhradně technickými nebo technologickými důvody (zejména aktualizace technických požadavků uvedených v těchto pravidlech).
c) změna rozsahu služeb, na které se vztahují ustanovení těchto podmínek, a to zavedením nových funkcí nebo služeb nebo změnou či zrušením stávajících funkcí nebo služeb, na které se vztahují tyto podmínky.
3. V případě změny obchodních podmínek Vám poskytneme konsolidované znění jeho zveřejněním v internetovém obchodě a zasláním zprávy na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při uzavírání smlouvy o poskytování elektronických služeb. Pokud Modivo nemá vaši e-mailovou adresu, informace o změnách podmínek vám budou zaslány ve formě oznámení v aplikaci.
4. Změna obchodních podmínek nabývá účinnosti 7 dní ode dne odeslání informace o změně. Zákazníci, kteří mají uzavřenou smlouvu o poskytování služeb, tj. ti, kteří mají účet, mají právo vypovědět smlouvu o poskytování služeb do 7 dnů ode dne
oznámení o změně podmínek. Změny obchodních podmínek, které mají pozitivní vliv na situaci zákazníka, který je spotřebitelem, zejména ty, které mu přiznávají další práva, nabývají účinnosti dnem uvedeným v obchodních podmínkách, a pokud tomu tak není, dnem odeslání informace o změně obchodních podmínek. Změna obchodních podmínek nemá vliv na kupní smlouvy uzavřené zákazníkem před změnou obchodních podmínek.
5. Odstavce 2-4 se nevztahují na změny podmínek uvedených v odstavci IX týkající se korporátních klientů, v souvislosti s nimiž mohou být změny provedeny bez udání důvodu a kdykoli.
6. Smlouvy uzavírané v internetovém obchodě jsou uzavírány v českém jazyce.
7. Internetový obchod neposkytuje žádné jiné prostředky online komunikace ve smyslu § 1820 odst. 1 písm. c) občanského zákoníku.
8. Poskytujeme technická a organizační opatření přiměřená míře ohrožení bezpečnosti funkcí nebo služeb poskytovaných na základě smlouvy o poskytování služeb
a přesnost poskytnutých údajů. Používání elektronických služeb s sebou nese typická rizika spojená s přenosem dat přes internet, jako je jejich šíření, ztráta nebo přístup neoprávněných osob.
9. Obsah podmínek je k dispozici zdarma na následující adrese URL:
https://modivo.cz/b/obchodni-podminky, a také v rámci aplikace, kde si je můžete kdykoli prohlédnout a vytisknout. Obchodní podmínky jsou Vám zpřístupněny vždy nejpozději v okamžiku, kdy vyjádříte svůj záměr uzavřít smlouvu a jsou Vám rovněž zaslány e-mailem neprodleně po jejím uzavření, nejpozději při dodání produktu nebo před zahájením poskytování služby.
10. Používání internetového obchodu prostřednictvím webového prohlížeče nebo aplikace, včetně zadání objednávky a volání na zákaznický servis, může zahrnovat náklady na připojení k internetu (poplatky za přenos dat) nebo náklady na telefonní hovory, v souladu s tarifním balíčkem, který používáte.
11. Ve věcech neupravených těmito podmínkami se uplatní obecně závazná ustanovení českého práva, a to zejména: občanský zákoník, zákon o ochraně osobních údajů
spotřebitelská a další relevantní ustanovení obecně závazných právních předpisů. Volba českého práva podle těchto obchodních podmínek nezbavuje spotřebitele ochrany, která mu je poskytována podle ustanovení, která nelze vyloučit dohodou mezi prodávajícím a spotřebitelem podle práva, které by se použilo v případě neexistence volby v souladu s příslušnými předpisy.
12. Ustanovení těchto podmínek nevylučují ani neomezují žádná práva
spotřebitelů podle platných právních předpisů a jakékoli pochybnosti budou vyřešeny ve prospěch spotřebitele. V případě jakéhokoli neúmyslného rozporu mezi ustanoveními těchto podmínek a výše uvedenými ustanoveními mají přednost výše uvedená ustanovení a Modivo je použije.
Předchozí smluvní podmínky jsou k dispozici na následujících odkazech:
VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
(Tento formulář vyplňte a zašlete zpět pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy, a to na adresu:eobuv.cz/MODIVO.cz OC Černý Most Chlumecká 765/6, 198 19 Praha 9-Černý Most nebo e-mailem na: info@modivo.cz)
MODIVO.COM S.A./ modivo.cz
se sídlem v Zielona Góra
Ul. Nowy Kisielin – Naukowa 15,
66-002 Zielona Góra, Polsko
Oznamuji/oznamujeme*, že tímto odstupuji/odstupujeme* od smlouvy o zakoupení následujícího zboží/o poskytnutí těchto služeb/o doručení následujícího zboží/ o dílo spočívající ve zhotovení následujícího zboží*.
Datum uzavření smlouvy(*)/přijetí(*):
Číslo objednávky (případně; pouze volitelný):
Jméno a příjmení spotřebitele (spotřebitelů):
Adresa spotřebitele (spotřebitelů):
Podpis spotřebitele (spotřebitelů) (pouze pokud je formulář zasílán v listinné podobě):
Datum:
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte